tisdag 20 maj 2008

Hemma igen från England.. Det var kul där! Men pappa och jag är långt ifrån jing och jang när vi umgås en längre tid så det var en del irritationer i luften ibland.. men jag är glad att jag har mognat.. jag accepterar mer och mer att han är som han är och det kan inte, eller behöver jag inte bry mig om.. Sen är vi ju faktiskt lika till stor del också.. I London när vi skulle åka till dit vi skulle bo, skulle vi ta tunnelbanan. Pappa hetsar såklart, och vi kastar oss på första bästa tåg som står på perrongen - fel tåg. Åker tillbaka, kutar tillbaka till samma perrong, hoppar på första bästa igen - fel igen. Hahah. Nu garvar jag, men då var jag pissed.. I alla fall, vem hoppar på första bästa, fel förstårs, tåg idag i sthlm? .. Haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!! Fy fan. påminn mig om att inte resa någonstans med mig. You´ve just been dumped from the Ninja-Tours! :P