söndag 25 maj 2008

No bra, no panties

Var ute igår. Kvällen började som vanlig med ångest över vad jag skulle ha på mig.. Sen var jag noll peppad också och fick hålla mig från att börja böla.. Stina kände som jag, men vi var tvugna att gå ut för Lolla var med oss och hon var ju på.. Sen på krogen var det faktiskt kul, för mig iaf. Skrattade mycket.. Det finns så knäppa och roliga personer i världen, hohoho.. Sen när vi skulle hem hade jag ont i fötterna så jag började lifta och fick napp på en gång.. Stina o Lolla ville inte ens hem, haha? Men dom hoppade in iaf. Vi hamnade i en bil vars förares namn var Smokie. Han sa inte mycket. Vi pratade engelska med honom ett tag fast vi sa att vi var från Sverige och han sa detsamma om honom. När vi frågade hur mycket han ville ha för att sjutsa till Stenhagen sa han "zero". Han hade polisradio i bilen och körde med handskar på. Jag kände mig nästan lite paranoid för han kändes lite skum. :D

Inga kommentarer: