lördag 12 juli 2008

ALlt ar braaa! Har mina rutiner nu och allt kanns mkt battre.. Roliga, konstiga, absurda grejer hander hela tiden.. Ungarna bidrar till stor del.. Sjukt kul att jobba med barnen har faktiskt for det mesta. Visst, ibland vill man bara doda nar ens unge bara skriker men for det mesta ar det kul.. Man far sa mkt tillbaka. Tank att man kan betyda sa mkt for en unge liksom..
Vill lagga upp kort men jag vet inte om jag kan det.. Finns manga personer jag vill beratta om.. ooh pa tal om kort har jag inte kollat pa korten fran igar nar vi var "ute" (tva timmar hetsdrickande vid sjon mandagar och torsdagar, maste hinna med bussen innan vi maste sign in for natten) haha vill nastan inte se dem.. men vi hade skitkul iaf.. Groovin down the road with pimptree.. Haha internt men jag hade kul..
Hoppas ni har det bra, jag vet att jag ar samst pa att svara pa mail osv, men jag laser alla :)
Cheers

Inga kommentarer: