fredag 25 juli 2008

Tva nya campers i varan bunk kom idag.. En ar huge.. Hon ar 12 bast och ar stor som ett hus.. seriost.. tycker synd om henne. For jag vet hur det kanns att kanna sig "stor" nar man ar liten.. Den andra tjejen ar mini, typ 1/3 av hon den huge.. Haha, vet inte ens varfor jag berattar det har.
Nu kanner jag mig sa redo att sluta camp och dra ut och resa.. Bara 3 veckor kvar nu!! Kommer stanna i New York i nagra dagar efter sen far jag se.. Vill dra till Orlando, Florida och Disney Land :D sen Californien och bli bajsbrun.. Jaja, time will tell vart och med vem jag drar med.. Vill ha nagra crazy folk att aka med.. Svart att valja..

2 kommentarer:

Anonym sa...

så du SKA resa runt? buu! saknar ju dig :( :P men vafan, vi får ta igen det vid tillfälle. skriver mail till dig under helgen som kommer. eller pågår. :P Lite busy. (med ingenting... =lat ;)) kram kram kraaam på dig

Anonym sa...

Jepp det ar klart jag ska :D
Ok, ser fram emot det :)
Miss u, kramis