måndag 21 juli 2008

Kiss och bajs

Igar natt innan jag skulle ga o lagga mig gick jag in pa toa. Toan var full med skit sa jag forsokte spola.. Gick ej. For det var en bajskorv stor som min underarm som satt fast. Jag holl pa att do av garv, gick till min kompis sang och hon sa innan jag hann saga ngt: Du har ocksa forsokt spola va. Hahahha. Jag holl pa att do av garv, men var tvungen att kvava det inombords (det kan inte vara nyttigt, det gor verkligen ont) eftersom alla campers sov. Sa korven fick ligga dar under natten och jag vet inte hur dom fick bort den.. Eftersom det var visiting day idag sa var det ju verkligen emergency..

Haha.

Visiting day idag som sagt ocksa. Det var inte sa stressigt som jag trodde det skulle vara. Jag var nere med djuren ett tag och snackade med parents.. Fick dricks ocksa fran en campers i min bunks foraldrar, 50 dollar.. Tackar tackar..

Igar var jag ledig, skitnajs dag.. Vi rodde till andra sidan av sjon och satt dar och solade ett tag.. Min mage blev lite brun igen.. Sen cyklade vi ner till WCs och at glass.. Badade, snackade skit.. Njot.. Sen drog jag och Bridge till camp igen efter annu ett glasstop (mmm flurry ar sjukt gott).. Val pa camp hade dom ju glassparty.. Sa det blev glass igen.. Haha. Sen holl jag en kompis sallskap som var OD och det var najs.. Och sen avslutades kvallen med bajskorven.. Oh yeah. Vilken dag!

Inga kommentarer: