tisdag 9 september 2008

Håller på att leta jobb lite smått. Vikariepoolen/dagis hade inget förens om en månad kanske.. Jobb på ett lager i Upplands Väsby finns, MEN varken Stina eller jag har bil och det behövs.. Kanske kan fixa jobb som servitris på Lisas jobb.. Ska provjobba där iaf så får jag se. Jag är kaos i kök så har inte så stora förhoppningar..

Spelade basket igår. Det var kul.. Dom jag körde med var duktiga och körde hårdare än vad jag är van vid.. Men det gick bättre och bättre för mig även om det kändes som "fan vad jag är sämst" ibland.. Snacka om att ens tankar kan psyka det för en. Hatar att man ska tänka sådär! Måste komma på mig själv med det och försöka sluta tänka så. Negativa tankar kan ju paja allt!

Var och red igår också. Så härligt att få träffa mina hjärtan igen! Ska till Tessans hästar på fredag också, ser fram emot det så mycket.. Hennes unghäst är sjukt bra att rida, och henne ska jag rida!
Kort från när Stina och jag var i Järna och skulle hälsa på hennes kusin som fyllde år.. Och råttorna då.. Haha dom var inte som sist.. Vilda var dom nu.. Man ser på kortet hur dom var, haha.

Inga kommentarer: