onsdag 10 september 2008

Söker på google:

"vad ska jag göra i höst?"

"vad ska jag göra om dagarna?"

Får inte upp så mycket tips.

Iaf, paniken är här lite halft. Vad ska jag göra? Jag bara sitter här hemma och ruttnar i princip. Söka jobb? säger alla, men jag håller på.. Och grejen är att egentligen är det så jäkla tråkigt att jobba med ngt som är tråkigt (no way?).. Borde plugga kanske.. Hittade lite kurser som jag kan komma in på.. Typ Östeuropakunskap A.. Lära sig om Ryssland kanske..

ASSÅÅÅÅ.. Kanske bara ska ägna mig åt saker som jag vill göra/har velat göra länge? som en person sa till mig.. Typ rita och måla och göra poi och läsa om situationen i världen.. Men jag fattar inte, grejen är att när jag har all tid i världen att göra saker som är kul så blir jag helt passiv och tittar bara i taket. Sjukt, men så är det..

Jag känner mig sjukt bortskämd som inte gör som alla andra sysslolösa (eftersom mamma så snällt pröjsar för mig just nu), stressar efter ett jobb och pengar. Jag har fallit utanför mallen och det känns som att jag får påhopp på en gång.. av mig själv mest.

Men iaf, jobb eller ej. Jag måste sysselsätta mig på ett eller annat sätt. Time will tell med vad.

Inga kommentarer: