söndag 30 november 2008

Det finns så mycket jag vill göraaaa, innan jag blir gammal och grå och inte är äventyrlig längre (iofs, om jag ser på min far så kanske jag stannar som jag är). Jag vill bland annat gå teaterlinjen, resa massor, åka på camp igen, vara volontär, åka på språkresa till France, plugga och lära mig massor både här hemma och utomlands.. Jag vill inte ha ett menlöst jobb som de flesta är i min värld nu när jag är outbildad, så det är plugg och leva knapert som gäller för min del även om jag måste jobba ibland..
Nu ska jag ju iaf plugga i vår och jag är skitpeppad, det ska bli så jävla skönt att anstränga hjärnan, den saknar verkligen utmaningar och klurigheter. På senaste har jag bara varit riktigt statisfied i intellektet två gånger, under högskoleprovet och när jag gjorde nationella provet i engelska.. Så det är dags igen.

Inga kommentarer: