söndag 12 oktober 2008

all I wanna do is .... and take your money

Jag är satis ikväll, alltså, "satisfactionig". Vaknade tidigt imorse, gick ut på promenad i sol och höst, åkte till Vilma, hem, åkte till Nolmyra och Hera. Där träffade jag Sigrid och vi red ut.. Hon berättade att hon jobbar som strippa ibland.. Jag vill också lite..
Fick med en estnisk bra film från Nolmyra och en video med Flyinges hingstar. Jag har en bra bok att läsa klart och en ny, förhoppningsvis bra, som väntar. Jag har upptäckt en artist, M.I.A., hon och hennes "Paper Planes" går på repeat. Jag har laddat ner podcasts från SR och "Walk the Line" ligger i dvd-spelaren, i väntan på att bli tittad på. Jo tack, jag har saker att se fram emot här hemma..

Btw, har fullt upp i veckan! Måndag - rida Vilma och Urban, box på kvällen. Tisdag - följa med mamma på BVC. Onsdag - jobba hos Maria. Torsdag - till Arlanda på rekryteringsdag, box på kvällen. Fredag - jobba hos Maria. Lördag - Rom!

Inga kommentarer: