lördag 11 oktober 2008

Fylleångest

Har haft det hela dagen och än är den inte borta. Inget stort hände heller så jag borde inte ha en anledning till denna vånda, men tydligen så ska det kännas..

Var skitkul på festen igår iaf :D Massa folk kom :D Drog till BJ sen, men stannade bara i nån timma och så drog jag och några till hem.

Idag har jag varit bakis och skrattat gott med Stina och Niko. Jag gjorde en fyllevideo imorse när jag låg i sängen och mådde dåligt, ska försöka lägga in den sen. Sjukt kul iaf.. Haha..

Åkte och red Vilma sen. Fick lite mer frid i själen för stunden.

Nu är det middag här hemma med familjen. Pappa är drama queen och jag är glad att vi inte bor under samma tak längre. Men jag är duktig och får inte spel iaf!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en skön fest. Önskar att vi aldrig gick ut, hade nog varit bäst så. Men vafan. Och du? När du får mitt kort så får du köpa till dig o din polare. Såduvet.

109-john_dahlback-we_are_the_duo förresten *digga* ;)