måndag 1 december 2008

planer på att dö

mars 2002, längst bak i min dagbok

" OM JAG DÖR!
Mitt lösen till alla mejl/lunarstorm: AMELIA (Ni kan ju skriva att jag är död så alla inte tror att jag är död typ).
Begrav mej på landet vid en stor grön hästhage.
Ge alla mina saker till fattiga länder, barnhem/välgörenhet. INTE myrorna eller uff.
I graven vill jag ha med mej foton på Diba, Mimmi, Amelia, Therna, alla mina hästbilder. Och en Emimem affish. Leo ska oxå vara med.
Eller jag vill inte begravas!! Jag ska eldas upp och kastas i luften!! VID en stor grön hästhage fylld med hästar!! "

nångång under 2003, längst bak i en ny dagbok

" OM JAG DÖR
Hitta ett jättebra hem åt Lars där han får det bra och är lycklig!!
ALLT AV MIG SKA DONERAS. Ge alla mina saker och pengar till fattiga länder. Inte till uff/myrorna!!!
Alla som vill får läsa min dagbok. Jag har inget att dölja när jag dött.
Jag dog troligtvis lycklig.
Jag älskar mamma och pappa och Emil föralltid. "

26 augusti 2004, längst bak i ännu en dagbok

" OM JAG DÖR:
Anna får Lars om hon kan/vill. Önskar bara att han kommer till ett bra hem!!
Skänk alla mina saker till välgörenhet.
Jag vill bli begravd på ett fint ställe, där jag ser hästar!!
Älskar min familj och mina vänner.
Jag dog troligtvis lycklig, så ta det lugnt. "

1 kommentar:

Anonym sa...

Darling! allt bra eller? :P