tisdag 6 januari 2009

2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på camp. Reste själv.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Carro.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Estland, Finland, Norge, England, Frankrike, USA, Italien (:D:D:D:D)


6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
En häst, alltid en häst.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Minns inte datum.

8. Vad var din största framgång 2008?
Hmm! Jag blir mer livserfaren för varje år, en bra framgång tycker jag ;)

9. Största misstaget?
Äääh sånt finns inte.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Niko har bidragit till två av mina skador, ett skärsår över fingret som behövde sys, och sen ett strypmärke på halsen. Sen sträckte jag mig i ryggen under camp, det var pain! Blåmärken och småsår under hela campperioden fick jag oxå som t ex när fåret sprang ifrån mig och kedjans som hon satt fast i röcks med bakom mig... ajaj hälsena.


11. Bästa köpet?
Resan till USA, räknas det?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, jag är ju glad och tacksam för allt jag har men speciellt glad i år var jag bland annat för ungarna på camp, människorna jag träffade på camp, camp och USA i stort. MB kryssningarna, att jag träffade Navid. Att jag hängde ganska mycket med Niko och Dodi.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kommer inte komma ihåg året, men Wonderwall, American Boy. Deadmau5 låtar. Shine on med R.I.O. med flera..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Eeh svårt att jämföra, men ledsnare tror jag. Dock blir jag generellt gladare för varje år eftersom jag kommer på sätt att tänka gladare..


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Alltså önskningar från sig själv är så opruduktiva... men okej då, mer EMD-fester önskar jag att jag hade gått på.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen hemma hos mamma.


19. Blev du kär i år?
Jooaaeeeaaauuooe, vad betyder kär?


20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Grey´s Anatomy. Upptäckte Family Guy också.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
HAT FÖDER HAT så nej.


23. Bästa boken du läste i år?
Jack av Ulf Lundell.

24. Största musikaliska upptäckten?
Deadmau5, lätt.

25. Något du önskade dig och fick?
En awesome sommar.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En häst, haha..


27. Årets bästa film?
Vicky Christina Barcelona. Wall-E.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade fest med Stina och festade hårt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Eeeh vem fan tänker så. Nej.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Casual as usual.

31. Vad fick dig att må bra?
Myyyycket! Nu ska jag rabbla opp! Mina vänner! Hästar. Djur. Familjen. Resorna. Camp. Träffa nytt folk. Plugga. Träna. Festa. Livet ffs!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha! Asså!


33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Minns inte.

34. Vem saknade du?
Nettan. Sune. Lars.


35. De bästa nya människorna du träffade?
:D

Meital, Tree, Sarah, Shay, Olivia, Bridget, Ali, John, Siani, Jacqui, Navid, Andy. Ben, Luke..

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Lärt mig så många värdefulla läxor!


37. Citera en sångtext som summerar ditt år:

Everyone's a winner, we're making our fame

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad får folk för bild av denne "Niko" när du skriver att han bidragit till dina strypmärken? Jag är alldeles säker på att det inte var hela storyn.. Fram med sanningen! Sen att. ja, ok. Jag vill bara att denne säkert oskyldigt rentvås.

Anonym sa...

Det var hans fel? som jag minns det så behövde vi inte ens springa till bussen?