söndag 27 april 2008

AG goes blodbad

Okej..

Senast jag var hos Ninjan kom jag hem och såg ut såhär:


Orsak: Ett träds grenar tog tag i min halsduk när jag kutade till nattbussen. Så jag blev liksom strypt..

Vad ska man säga..

Idag när jag kom hem från Ninjan ser jag ut såhär:


Orsak: Jag kastade en trasig kamera i golvet.

Så jag skar mig (skärde mig? ;D) djupt över hela fucking.. fingret. (Internt skämt, Stina och jag) Så djupt var det inte, men det var tvungen att sys.. Såhär såg det ut.


Fan, jag var så skraj först när jag tänkte på att det skulle sys! Men det var lugnt, det kändes knappt..

Tycker det är lite läskigt det här.. Undra vad som händer nästan gång jag är hos Ninjan? Bryter jag benet då? Om det blir tredje gången gillt så skiter jag i dig Ninjan..

Vi var på Sphere Festival igår iaf, jag, Ninjan och Snygg-Magnus. Jag var nykter och körde. Det var ok.. Dansade inte så mycket, fanns liksom inget hårt pump som jag går i gång på.. Även om det är bra musik så kan jag inte dansa till allt.. Sen Mark Dorbys eller vad han nu hette (Hehehhhehee, Matt Darey, yeah?) hade en sån där MC. Ojojoj, jag ljublar.. Not. Fattar inte riktigt grejen med det där..

Inga kommentarer: