söndag 3 augusti 2008

AAAAH paniken!!! Sandy och Michael ska boka biljetter till Miami ikvall.. och jag vet fortfarande inte om jag ska med.. Fan, vad ska jag gora?! Aka till Orlando i 10 dagar sen NY, hem? NY i en vecka sen Miami en vecka sen hem? Road trip east coast, hem? New Orleans, Tiuana, hem? Vet inte vad jag ska valja.. Maste valja crazy folk men jag kommer garanterat ha kul med alla.. Vill till Miami mest faktiskt.. AhHH.

Hade min sista lediga dag idag forovrigt.. Snyft. Det var najs.. Drog till ett kopcenter och kollade pa Hancock, ej bra. Sag Wall-E for ett tag sen btw, skitbra! Iaf, som min kompis Tree sa, USA ar en lonley country.. Alla aker bil overallt, man ser nastan inga folk pa gatan.. Nar vi skulle ga till olika affarer var vi tvugna att krossa vagar utan overgansstallen, vi gick pa sidan av vagen hela tiden eftersom det inte fanns nagra gangvagar.. Nar vi skulle upp till bion var vi tvugna att ga upp for en backe utan gangvag.. Full med gras och sten. Sa har det varit pa andra stallen ocksa.. Sorglig syn.

12 dagar kvar sen shlutt med camp.. Sista kvallen sover nastan alla counselors pa samma hotell i NY, det kommer bli galet med massa orgies.. Promise assa.

Jag blir sa himla Sverigeig har, blir verkligen glad nar jag ser en volvo.. Skrek av gladje igar nar vi gjorde scrap books och jag sag ett klistermarke med svenska flaggan.. Sverige, saknar dig som fan kan jag lova..

Inga kommentarer: