onsdag 20 augusti 2008

Ar i Orlando nu. Soligt? Icke.. Har hamnat i stormen Fay.. Det kanske blir tornados :D Fan, hoppas jag ser en!!!!
Iaf, jag vill hem snart. Ska boka return flight ikvall.. Trodde jag skulle hinna till Summer Cruise men icke.. Snyft.. Kommer nog stanna har till den 27e, sen dra hem.. Maste snacka med folk forst for allt matchar inte sa bra som jag ville..
Idag har vi varit pa Disney World :D Min barndomsdrom.. Fick se Jack Sparrow.. Omg.. Han stack ivag efter sin show, sa hann inte springa efter och fraga om foto.. Skulle do for ett foto med honom och mig.. Men fick iaf ogonkontakt med honom nagra ganger, skojar inte.. Ooh sa snygg.. ;D
Saknar svensk mat som fan.. Vi kakade frukostbuffe har imorse... Jag overdriver inte nar jag sager att halva buffen bestod av sotsaker, alltsa pure sotsaker, kakor, tarta, donuts etc.. Fanns inga gronsaker.. Inga nyttiga grejer..
Det ar roligt att resa men allt kanns sa blase nu om ni farstar vad jag menar.. Vill hem snart!
Ska dra nu, puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!! Bränd. Hamnar mitt Fay och hoppas få se en. Andra normala hoppas på att slippa se en (=farligt)
:D

OM du kommer stanna där till 27:e och åka hem sen, så hinner du väl till kryssen?
Dygnsrytmen är ändå åt helvete så vad spelar det för roll på kryssen? :P
(har biljett till dig isf)