onsdag 13 augusti 2008

Sista dagen jag skriver fran camp.. woop woop!! Ar fett med exited nu!!!
Hade en sjukt kul kvall igar.. Drog och at flurry, sen till sjon.. Vi letade efter ngn som kunde kopa alkohol.. Hittade ingen till en borjan, sen fann jag en som fixade.. Drack pa vag till Fishing Hole, puben, med Bridge, Sandy och Tree. Love them.. Sjukt roliga.. Sandy och jag gick ensamma till puben, fick inte komma in men det spelade inge roll, for tiden hade tydligen runnit ivag och vi var tvungen att catch the last bus.. Val pa bussen var det for mkt folk, sa en massa fran ett annat camp fick snallt ga av sa vi andra inte skulle bli fired.. Vi maste sign in innan 12.30 har pa Round Lake.. Busschaffisen ar en grovt bitter person.. Anvander sin makt i sin gula fula skolbuss till fullo.. "NO FUCKING PICTURES, NO SINGING, NO LOUD VOICES OR I DRIVE YOU BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" alltid.. Iaf, precis nar vi skulle stanna pa camp sa tog ngn ett foto.. Omg.. Han gick i taket.. Vem var det, kom fram!! Ingen sa ngt, stottade.. Vi fick ga av till slut efter mycket snalla, snalla.. Sprang ifatt Sandy och det forsta han sa var "That was the best picture ever" hahah den javeln.. Love. Han var fett full och kunde verkligen blivit screwed for hans picture men han blev skonad.. Sen drog vi och sign in, bossen for stallet garvade sonder sig eftersom jag tydligen blottat min vigina.. Wtf.. Haha en annan historia.. Orkar inte dra den nu. Skrattade iaf at denna grova kvinna och hennes mobbade skamt.. Gar inte att gora annat.
Har bokat flygbiljett till Orlando nu iaf. Drar dit den 21a. 300 dollar one way.. Fi fan.
Sorry att jag ar samst pa att svara mail, men jag tanker pa er alla. Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns många killar i suecia som också vill se din vagina ;P

och det leder till min fråga, när är du tillbaka? Du kommer missa kryssen.. fast du klarar dig nog. Frågan är då hur Laszlo kommer göra det. Fan, alla gotlänningar är med och det missar du. daaamn. aja.

Jalla heidåheidå.

Anonym sa...

"blottat min vigina" haha what? :):) All american nu va?

Du har mycket att berätta för mig när du kommer hem, blir som ett heltidsjobb :)