tisdag 26 augusti 2008

Ett lock pa varlden.
Kan inte andas.

Sa har det kants i nagra dagar nu from time to time.. Har velat hem sa jakla mycket. Imorgon drar jag iaf!!! I'm so exited!!
Val hemma kommer nog allt komma och jag kommer borja oja om hur mycket jag saknar allt osv.. Men camp och travelling on your own is'nt the same thing.. Hahah, maste skriva lite engelska..
Ser iaf fram emot Summer Cruise som sjutton!! Woooop wooooooop :D

Har varit pa Universal Studios. Alltsa roller-coasters I LOVE YOU!! Har akt sa sjukt roliga rides :D Idag var vi pa Wet n Wild.. Det var skoj ocksa men jag gillar roller-coasters mer..

Nar jag kommer hem ar det detox som galler.. Saknar "normal" mat.. Sverige ar saaaa langt ifran amerikanska matvanor.. Iaf kanner jag mig som en jast deg eller nat sant just nu.. Varje dag ater jag daligt och sa ater jag mig proppmatt.. Har nog gatt upp nagra kilo, det sager magen som putar ut som aldrig forr.. Men det loser sig.. Can't be bothered (yet). Val nar jag ser normalt tjocka manniskor kommer jag fa komplex sakert.. Ni kan inte fatta hur tjocka folk kan vara har.. :O

Aja vi ses snart allihopa :D:D:D:D:D PUSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har väl tagit bilder på alla riktiga tjockisar va? :P

KRYSSNING!! :D:D:D