lördag 9 augusti 2008

Bara 5 dagar kvar!! WOOP WOOP!!! Har planerat min resa efterat nu pa ett ungefar.. Jag stannar i New York i 4 dagar, sen drar jag till Orlando. Orlando nagra dagar, sen Miami. Sen New Orleans.. Sen far jag se, kanske hem kanske ej.. Time will tell..
Idag har det varit en ganska piss dag.. Ungarna var pain.. Vi har en hyprokondriker i var bunk, Fy FAAAAn. Fick ett gott skratt iaf, en av tjejerna som jag bad ga och duscha gick ut pa verandan och hamtade sin handduk utan trosor.. Blev skitarg men sen skrattade jag som fan.. Alla bunks ar som i en horse shoe sa alla ser liksom.. Haha, alltsa mina barn ar inte sa kokko sa dom gor sant utan att tanka, men eftersom jag ska quick sticks till henne trodde hon att hon var tvungen att skynda sig sa hon hann inte tanka pa trosor nar hon skyndade ut.. Haha good excuse..
Akte en grej idag med jetski.. Ser ut som en rund donut. Jag o Sarah akte, skitkul forst men sen blaste den omkull och vi hamnade i vattnet.. Sarah slog i huvudet och jag ryggen.. Fy fan.. Men kul innan iaf.
Puss

Inga kommentarer: