måndag 21 april 2008

I feel pretty, oh so pretty

Asså, ooh blir så fucking sur på mamma. Hon ramlade av igår, "oooh det är så jävla synd om mig och hästen var så dum!" Hatar när folk skyller på sina hästar.. Fått nog av det efter alla tävlingar.. Omg.. Ryttare på högsta nivå straffrider sina hästar och säger "min häst var dum som inte löd mig när jag sa att den skulle svänga precis när jag kom upp mot ett hinder som låg på 1.60 i full fart även fast jag samtidigt sporrade, piskade och skrek på den".. Fuck them.

Fan vad arg jag är alltså. På mycket annat med. Mitt liv är ju verkligen en hit. "Väntar på livet" liksom. Men det blir vad man gör det till och livet är NU. Arg på det också, att jag måste anstränga mig för att bli glad. Men det finns ju ingen annan utväg. Fuck it.

Inga kommentarer: