torsdag 24 april 2008

Idag har jag varit hos frisören. Jag har en sjukt bra frisör och mitt hår känns YES! Efter det träffade jag Stina, sen skola, sen ner på stan och träffa Nettan :D Länge sen sist.. Vi åt och snackade skit typ.. Sen gick vi och tittade på Wiks folkhögskolas teaterlinjes uppsättning.. Det var så kul att se. Jag vill också gå där.. Jag vill verkligen.. På riktigt alltså..

Alltså.. Om man äter hela sitt kaloriintag i godis en dag, då blir man ju hungrig eftersom det inte är så mycket näring i det. Kroppen säger ju att man behöver näring, men enligt kaloriintaget har man ju så det räcker. Vad händer? Går man ner i vikt? Eller går det plus minus noll fast man går runt och känner sig skithungrig?
Det går liksom inte jämt ut för mig att man ska stanna på samma vikt..

Inga kommentarer: