onsdag 16 april 2008

Ro

Hemma igen. Norge var bra.. riktigt bra.. Var helt lugn och njöt av varje stund där.. Hade sådan inspiration också så jag skrev klart tentan på en halvtimme helt utan de hetsiga beteendena som brukar spela en stor roll i mitt tentapluggande annars..

Var i fjällen en dag också. Gick skitdåligt att skida! Mina ben är tydligen så otränade nu för tiden så jag inte ens orkar åka ner för en backe utan att stanna/ramla.. På senaste visar mycket på att jag borde börja gå på gym.. Så jag orkar mer. Men det är jääättetråkigt att gymma.. Så.

När vi var och fikade en dag tog mamma ett kort på mig mitt i mitt funderande över varför jag inte har ärvt några matteskills av min släkt.


Hihi :D

Ja, undra varför jag inte har gjort det. Men mamma sa att jag kanske har det i mig någonstans.. Jag skulle nämligen lätt satsa på att bli läkare om jag hade talang för de naturvetenskapliga ämnena.. Det är så intressant! Blir som en liten unge när jag är på sjukhus/vårdcentraler.. Men, det är bara att släppa tanken, såå mycket vill jag ju inte, annars skulle jag ju faktiskt satsat, även om jag skulle vara tvungen att plugga som fan.

Har äntligen fått min lingi :D Så slipper den på Valborg, yey!

Inga kommentarer: