fredag 25 april 2008

Jag har tänkt på det här med teaterlinjen hela natten känns det som, och även nu idag. Har iofs tänkt på den en del förut också.. Har bestämt mig att söka i alla fall. Som en backup. Egentligen vill jag ju till London i höst, och om jag åker till USA i sommar kommer jag inte hinna hem innan teatern börjar.. Men inget är ju säkert. Det skumma med det hela är att jag verkligen skulle vilja gå linjen utan att ens tveka. Jag som alltid brukar tveka med allt annat. Iofs har jag ju en liten tvekan och det är att jag känner stress inför att jag borde börja plugga "på riktigt".. Men whatever, varför vara klar med allt när man är 25.. Man är ju bara barnet då liksom.

När jag var ute och gick idag gick jag förbi en dam som knöt sina skor. Hon var ute med sin hund. Hunden hade också stannat men var en bra bit framför henne och tittade inte åt hennes håll. Så när jag var ungefär mittemellan dem så hörde hunden fotstegen och trodde då att jag var hans matte, så han började traska vidare med mig :D Det var en gammal hund också så han hörde och såg väl inte så noga.. Så vi gick där ett tag tillsammans tills han märkte att jag inte var hans matte, haha :D

Inga kommentarer: