torsdag 26 juni 2008

Djuren har kommit. Det blev en en lama, en get och en ponny :D + honor.. en har rymt redan, jag var klantig.
Imorgon kommer barnen, det har varit en massa forberedelser idag. T ex packa upp alla ungars vaskor.. Don't ask.
Jag hatar att jag inte kan prata engelska ordentligt, det ar fett jobbigt ganger tusen. Ibland kanner jag mig som barnet i Friends reklamen, det ar bara klader som hanger pa en osynlig kropp. Visst, jag har kompisar men att bara hoppa in i en situation med nagra andra ar svart nar man pratar osakert. Kanner mig utanfor ibland liksom. Seriost. Det har nog aldrig hant mig sahar forut.. En helt ny situation. Jag tror inte ens nagon vet att jag har humor. Sad but true.
Hastarna har kommit ocksa, 6 stycken. Och jag kommer fa rida ocksa :D Egentligen ar det bara de 3 hasttjejerna som far.. Kanns lite sad ibland att jag inte ar en av dom nar jag vet att jag kan mer an 2 av dom iaf..
Ska ner till djuren nu och sen packa upp mer vaskor. Vissa har sa jaaakla mkt med sig! En camper hade med sig 60 toppar...
Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

60 toppar? En per dag? helt otroligt.

Anyways, du kommer märka att din engelska så gott som flyter när du väl blivit bekväm i att prata det.
:)

kram