söndag 1 juni 2008

Monday Bar Black & White Cruise 2008

Thihiii, så jäkla kul var det :D

Massa härliga, roliga, sjuka situationer och personer.. Glädjeyra 40 timmar nonstop i princip (15 sek mer eller mindre räknas ej Ninjan). Jag har skrattat sjukt mycket måste jag säga.. Ni vet dom där gångerna man får ont i hjärtat för att man skrattar så mycket, det hände ofta :D

Jag måste säga att jag faktiskt var sämst på att dansa ordentligt den här gången.. Men en del blev det iaf och det var såklart sååå underbart big time så jag med min dåliga svenska inte ens ska försöka beskriva det mer ingående om hur bra det var.. :D Jag ääälskar att dansa!

Träffade mormor och farmor och farfar i Tallinn också. Det kändes så jävla bra att det blev gjort :D Jag som tvekade att ens gå av.. Ville ju inte missa sundeck! Men det var inge fara, när jag kom till båten igen på eftermiddagen så hamnade jag mitt i öset.. :D

Vet inte vad jag ska berätta för vettigt faktiskt.. För mycket kul och glädje så jag får inte fram något så det låter som att det är en normal person (?) som skrivit och inte ett lyckopiller..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jääääävligt snygg bild på dig du? :D