lördag 28 juni 2008

Humorsvangningar eller vad.. Idag kanns det mkt battre liksom :D Vill inte alls sluta.. Men nagra av mina issues ar losta sa.. Faret och geten ar ute och gar sjalva, laman ater igen :) Har hela kvallen ledig ocksa, WOHO! Kanske ska rida :D

Idag har vi haft lunch-disco och sa har vi badat.. Kallt var det men jag var tvungen att halla minen sa ungarna skulle hoppa i..

Asrolig folk har faktiskt.. Vi har sjukt kul nu.. Haha, jag som kande mig mobbad for nagra dagar sen.

Haha, i borjan sa varan director att det alltid var massa som hade sex och att det alltid fanns en camp hoe, killer eller tjej. Jag tankte, nee jag kommer inte gilla nan, ingen ar sa snygg, ok, forutom en. Men idag omg, ville bara ta av min alla klader nar jag badade och bara kasta mig pa nagra, fan dom ar ju sa javla snygga.. Tror man kommer in i en egen liten varld har med en massa kathet och karlek, haha.

Bye then.

Inga kommentarer: