tisdag 24 juni 2008

Har ar det bra nu.. hade massa angest over att jag skulle lara ut natur och djur sjalv, men nu kommer jag fa hjalp :D skitglad over det.. Har gratit massor over all stress men nu ar det mkt battre.. kanner knappt igen mig har faktiskt.
Idag kommer djuren iaf!!!! Dom kommer bo varsta trangt, men jag far gora det basta av situationen.. dom bor valdigt enkelt ocksa.. det ar en huuuge skillnad mellan Tessans stall och har ska jag saga. Jag tror dom tycker jag ar varst perfektionisten, men jag gor det inte ens perfekt..
Nu maste jag springa, rast shlutt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yo! tråkigt att höra om stressen. Du ska veta en sak, skit i att höra av dig till mig om du känner att det stressar. ta det lugnt bara så ska du se att det går bra :)

"huuuge skillnad"?
Lite Victoria Silvstedt redan va? :P

saknar! /kram kram

Anonym sa...

Haha, jaa jag tror fakttiskt det ar sa illa redan..

Jag hor av mig nar det lugnar ner sig lite mera :)