lördag 21 juni 2008

Framme

Framme pa camp nu! Det ar najs.. jag ska ta hand om djuren!! och gora gardening och nature.. vad det nu innebar.. Inte hastarna men man maste ju prova pa nat annat ocksa, men det ar ju djur saaaa :D Vi ska fa en lama, tva kultuingar, en kalv, tva getter, ett far.. och sa na mer kanske.
Har ar jag kallad Gunde.. Sa kommer heta "Gunde Nature" typ.. haha. Jag ar enda svensk..
Barnen kommer om en vecka typ, djuren pa tisdag.. sa nu har vi massa forberedelser bara..
Just nu har jag faktiskt hemlangtan.. men jag tror det ar for att jag ar nojig for hur jag ska klara spraket med ungarna.. visst, det gar Ok men anda. Sen far vi inte ha mobiler heller tydligen och ingen iPod.. Omg.. men jag tror det kommer bli mkt battre snart. Sen ar jag anda svensk, och det kanns skitdrygt att inte fa fram det man vill saga ibland.. haha... men det ska ga.. sa illa ar det inte!! och jag tror det kommet bli skitkul snart seriost!
sorry att jag skriver som en apa men massa vantar pa att jag ska bli klar..
Ok, jalla bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh najs! Sluta ha hemlängtan (tipset taget direkt ur den finska skolan för uppfostring) och njut! :) Vad har ni andra för nationaliteter? några snygga brudar? :P

kram o ha det bäst

Anonym sa...

WOW!!! Hahahaha!! :D

Vad sägs om att vara med i q-dances film om black and white-kryssen?
Dom zoomar in dig rätt bra i andra halvan för att sen avsluta nån halvminut senare med en inzoomning på dig och sen är filmen slut med en röst som säger: "Q-DANCE!"
:D

http://video.q-dance.nl/q-dance_mondaybarcruise/

Lär ju varit en turk som filmade :P

Anonym sa...

Aah som sagt ar det mkt battre idag :D jag ska kolla filmen.. :O